torsdag 9. august 2012

Lenge siden

Oj nå er det lenge siden jeg har vært her inne gitt....Har fått gjort en del i sommer,men ikke så mye som jeg gjerne ville.
Nå blir det store forandringer i livet mitt fremover også. Har blitt deltidsstudent, så det spørs hvor mye tid man får til scrapping. Så er veldig spent men ser også veldig frem imot det.
Har hatt en flott sommer,men kunne jo vært litt mere stabilt vær..Her et stemningsbilde fra Håholmen

Håper å få scrappet litt innimellom og skal bli flinkere å legge ut det jeg lager....

1 kommentar:

  1. Gratulerer som student :) Har akkurat selv gjort ferdig min videreutdannelse. Scrapping ble lagt til siden, og etter at skolen var ferdig har det vært masse lesing for å ta igjen alt det jeg ikke fikk lest under studietiden. Kos deg med studier, og scrap når du har tid, lyst og ork. Ikke ha det over deg om at du må, da ender du bare opp med dårlig samvittighet ovenfor deg selv :)

    SvarSlett