søndag 2. januar 2011

Godt nytt år

Godt nytt år til alle. Nå er det lenge siden jeg har blogget. Et av mine nyttårsforsett er å blogge oftere og legge inn alt jeg lager her.
I helgen har jeg fått ryddet på scrapperommet,der var det rene kaoset etter julegave og julekort lagingen. I dag ble jeg ferdig og har allerede kost meg der. Har fått laget meg to bokser til å ha smykker og sminke i til badet pluss har fått begynt på en LO. Tar bilde i lyset imorgen og legger inn. Men godt å være i gang igjen;)
Har også fri imorgen og da skal jeg gjøre litt husarbeid og resten av dagen skal jeg kose meg og scrappe -bare nyte dagen:)
Ha fortsatt en fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg et godt nytt og kreativt år! Glede meg til å se det flotte du tryller frem i løpet av 2011!

    SvarSlett
  2. Heisan, og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)
    Det vinterbildet du lurte på har jeg funnet et eller annet sted på nettet, men jeg husker dessverre ikke hvor...
    Ha en flott dag.
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett